Tuesday, February 4, 2014

1. Kāpēc tik daudz tiek pieminēts ģimenes ārsts? Tā ir specifiska problēma par kuru nav pat jēgas sā


Krekšķis kaklā nomoka jau 2 gadus. Vairs jau nezinu pie kura speciālista vērsties. Sajūtas tādas, ka kakls iet ciet - aizsmacis un grūti parunāt, tāpēc jākrekšķina, pēc kā kakls kļūst sauss un nedaudz sāp. Esmu šos gadus gājusi pie sava ģimenes ārsta, kurš arī nesaprot, kas par vainu. Ir taisītas asins analīzes, esmu pa šiem 2 gadiem 2 reizes bijusi rentgenā, esmu bijusi uz vairogdziedzera sonogrāfiju, esmu bijusi uz izmeklēšanu pie lora, esmu bijusi aleģijas centrā uz astmas un alerģiju pārbaudi - visur pasaka, ka viss ir vislabākajā kārtībā, nekādas alerģijas arī neuzrāda. Papildus radiograf pēc ģimenes ārsta ieteikuma - esmu mēģinājusi mēnesi dzert Lomac, jo bija aizdomas, ka varbūt kuņģa atviļņa slimība, taču Lomac man nepalīdz (kobru gan rijusi neesmu), emu bijusi arī pie neirologa un lietojusi nomierinošas nervu zāles, jo viena no versijām bija, ka varbūt uz nervu pamata, taču tas neapstiprinājās. Tad pēc ģ.ā. ieteikuma esmu lietojusi arī astmas slimnieku inhalatoru, jo bija aizdomas, ka tomēr ir alerģija uz aukstumu (aukstu laiku), taču arī tas neapstiprinājās. Esmu dzērusi arī bronhu-plaušu tējas, tāpat tējas organisma attīrīšanai - taču nekā. Brīvdienās parasti cenšos daudz pavadīt brīvā dabā un aktīvi kustos - laikos, radiograf mežā, pie jūras u.tt. Ģimenes ārsts jau arī vairs nezin, ko iesākt - saka, varbūt visa problēma galvā, bet es pēc savas būtības esmu diezgan mierīgs cilvēks un nekāds lielais stress ikdienā man nav. Trakākais ir tas, ka manam dēlam (12 gadi) apmēram pirms diviem mēnešiem ir sākusies radiograf šī pati problēma. Vienkārši jau vairs nesaprotu, kā rīkoties. Nekāda mirstamā kaite jau nav, bet ikdienā ir ļoti grūti ar to sadzīvot, nepārtraukta krekšķināšana un sāpošs kakls. Ir dienas, kad šīs lēkmes nav, ir dienas, kad nokrekšķinu gandrīz visu dienu. Ļoti piedomāju arī pie uztura, cenšos ēst veselīgi, taču rezultātu nav.
1. Kāpēc tik daudz tiek pieminēts ģimenes ārsts? Tā ir specifiska problēma par kuru nav pat jēgas sākt runāt ar ģimenes radiograf ārstu -veltīga mutes vēdināšana un būs pēc tam vēl jākrekšķina... 2. Visticamākais, ka problēma ir alerģijā. Alerģiju pārbaudīšana mūsdienu medicīnā ir vēl tikai savas attīstības sākuma stadijā. Ir iespēja noteikt reakciju uz dažiem populārākajiem alergēniem. Reāli viņu ir tūkstošiem... 3. Bet nevar arī pilnībā izslēgt neirozi... ___________________________________ Jautājumi un konsultācijas - guru03@inbox.lv Edited 1 time(s). Last edit at 23.09.2011 00:29 by ku!.
Ģimenes ārsts tik daudz tiek pieminēts tāpēc, ka tas ir primārās radiograf veselības ārsts un, lai iegūtu nosūtījumu pie kāda speciālista, ir jāiet pie ģimenes ārsta. Manuprāt, tas ir tikai normāli, ka ģimenes radiograf ārst ir informēts par vizīti pie citiem speciālistiem un viņu slēdzieniem. Turklāt es savam ģimenes ārstam uzticos radiograf jau 12 gadus un vienmēr ir palīdzējis tikt galā ar veselības problēmām. Tā kā aizrādījums par ģimenes radiograf ārstu ir nevietā un es to nepieņemu. Par alerģiju piekrītu...iespējams man to nevar atklāt....jo kā citādi izskaidrot, ka manam dēlam arī parādījusies šāda krekšķināšana...iespējams mums abiem tomēr ir kāda alerģiska reakcija pret kaut ko...tikai jautājums pret ko?, jo Alerģijas centrā izgāju pārbaudes pret visām iespējamām alerģijām (kuras tur ir iespējams konstatēt), bet iespējams ir vēl kāda, kuru man pārbaudēs neuzrāda... Par neirozi...par to tā kā mazāk sliecos domāt, jo ne es, ne mans dēls neesam no stresotājiem un arī kreņķu un pārdzīvojumu ikdienā radiograf mums ir diezgan maz. Bet paldies par atbildi!
2. Visticamākais, ka problēma ir alerģijā. Alerģiju pārbaudīšana mūsdienu medicīnā ir vēl tikai savas attīstības sākuma stadijā. Ir iespēja noteikt reakciju radiograf uz dažiem populārākajiem alergēniem. Reāli viņu ir tūkstošiem ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jāskatās vēlreiz vai nav vainas radiograf kunģī,atviļņa slimība? Vai mājās un darbā nav saskarsme ar pelējuma sēnīti. Vai nav pārāk bieži saskarsme ar lakām(nagu) ,naftalīnu ,nitrokrāsām un citām asi smaržojošām vielām. Vai nelietojam skābētus produktus no māla traukiem,kas satur svinu? Vai mājās nav kādreiz izlijis dzīvsudrabs? Vai neaizraujamies ar veļas smaržināšanu.Nelietojam slikti skalotu veļu? Kāda ir ūdens garša, ko lietojam no krāna.Vai viņam nav pelējuma garša? Noteikti ir jāpārbauda nieres.Iemesls varētu būt hronisks kakla vai aizdegunes iekaisums. Cieņā. Edited 1 time(s). Last edit at 23.09.2011 12:24 by Mazdakteris1.
Ar pelējuma sēnīti saskarsme it kā nav. Bet vai tad alerģiju uz to man neuzrādītu veiktās analīzes radiograf alerģijas centrā? Manuprāt, ka man no visām padsmit vai pat vēl vairāk analīzēm, veica pārbaudi radiograf arī uz pelējuma sēnīti, bet varbūt maldos. par kuņģi - kā jau teicu, mēnesi lietoju Lomac un izmaiņu nekādu. Līdz šim ar kuņģi nekādu problēmu nav bijis - ne sāpējis, ne dedzinājis, ne vēl kas cits. Vienīgais pirms desmit radiograf gadiem ir bijusi žultspūšļa operācija, jo bija akmeņi. Pēc operācijas nekad nav bijušas sūdzības par sāpēm, pār

No comments:

Post a Comment