Sunday, December 22, 2013

Κάτσε διάβασε ένα χρόνο... δώσε πάλι Πανελλήνιες και μπες Στρατό.. περισσότερες florence az πιθανότη


Καλησπέρα παιδιά και από μένα.Αν και είμαι καιρό γραμμένος στο insomnia πρώτη φορά γράφω.Είμαι 24 ετών και έχω αποφασίσει σε 3-4 μήνες να φύγω μόνιμα για το λονδίνο για ανεύρεση εργασίας.Έχω μόνο απολητήριο λυκείου,γνωρίζω πολύ καλά την αγγλική γλώσσα και έχω κάνει αρκετές δουλιές(π.χ. φωτογράφος,πωλητής σε κατάστημα ηλ.ειδών) δεν έχω όμως κάποιο χαρτί που να τα αποδυκνύει.Ήθελα να ρωτήσω όσους ζούνε ή έζησαν στο λονδίνο να με πληροφορήσουν κατά πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η ανεύρεση ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ εργασίας για διαβίωση στο λονδίνο και γενικώς τι παίζει εκεί με την αγορά εργασίας.Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλησπέρα παιδιά και από μένα.Αν και είμαι καιρό γραμμένος στο insomnia florence az πρώτη φορά γράφω.Είμαι 24 ετών και έχω αποφασίσει σε 3-4 μήνες να φύγω μόνιμα για το λονδίνο για ανεύρεση εργασίας.Έχω μόνο απολητήριο λυκείου,γνωρίζω πολύ καλά την αγγλική γλώσσα και έχω κάνει αρκετές δουλιές(π.χ. φωτογράφος,πωλητής σε κατάστημα florence az ηλ.ειδών) δεν έχω όμως κάποιο χαρτί που να τα αποδυκνύει.Ήθελα να ρωτήσω όσους ζούνε ή έζησαν στο λονδίνο να με πληροφορήσουν κατά πόσο εύκολη florence az ή δύσκολη είναι η ανεύρεση ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ εργασίας για διαβίωση στο λονδίνο και γενικώς τι παίζει εκεί με την αγορά εργασίας.Ευχαριστώ εκ των προτέρων Πώς αλήθεια πήρες την απόφαση να πας στο Λονδίνο και όχι να μετακομίσεις σε άλλη πόλη εντός Ελλάδας; Είσαι σίγουρος ότι η γνώση των αγγλικών σου είναι τέτοιου βαθμού florence az ώστε να μπορέσεις να ζήσεις στο Λονδίνο; Έχεις επισκεφτεί ποτέ το Λονδίνο ή το εξωτερικό;
Πώς αλήθεια πήρες την απόφαση να πας στο Λονδίνο και όχι να μετακομίσεις florence az σε άλλη πόλη εντός Ελλάδας; Είσαι σίγουρος ότι η γνώση των αγγλικών σου είναι τέτοιου βαθμού ώστε να μπορέσεις να ζήσεις στο Λονδίνο; Έχεις επισκεφτεί ποτέ το Λονδίνο ή το εξωτερικό; και επισης florence az να προσθεσω florence az , το ξερεις οτι οι τιμες ενοικιων στο λονδινο ειναι ιδιαιτερα ψηλες σε σημειο που θα αναγκαστεις να μενεις λογικα 2ωρο μακρυα απτη δουλεια σου?? οτι ακομα και τα εισιτηρια του μετρο εκει κανουν 5ευρω μεσο ορο? εχεις κανει καποιες επαφες με ατομα εκει ειτε γνωστους για να σου βρουν αμεσα δουλεια?? γιατι κακα τα ψεμματα χωρις ουτε 1 χαρτι ουτε καν καποια κατωτατη τεχνικη βεβαιωση οτι ξερεις να κανεις κανα μερεμετι στα σπιτια ουσιαστικα ανταγωνιζεσαι τους πακιστανους και τους υπολοιπους μεταναστες που δουλευουν ανειδικευτοι σε τετοιες δουλεις φυσικα με μικρους μισθους.. προσωπικη αποψη οτι χωρις κανενα πτυχιο ειναι υπερβολικα μεγαλο ρισκο να πας σε μια ακριβη χωρα οπως η αγγλια (εκτος αν εχεις σκοπο να το συνδυασεις και με σπουδες εκει)
Τα ξέρω όλα τα παραπάνω όπως ακριβά ενοίκια,μετακινήσεις κτλ. Έχω κάνει σχετική έρευνα στο ιντερνετ.Ξέρουμε πως η ελλάδα πάει από το κακό στο χειρότερο(δε θα αναλύσουμε αυτό) και γενικά η αγγλία προσφέρει περισσότερες θέσεις εργασίας(περίπου 400.000 έναντι μόλις 1000 στην ελλαδα οπως αναφέρει το eures). Απλά το πακετο γλώσσα+εργασία το προσφέρει αυτή τη στιγμή η αγγλία(για μένα τουλάχιστον).Σε άλλες πόλεις δε δοκίμασα,μένω ήδη σε μεγάλη πόλη,γιατί έχω ζήσει τα χάλια των ελλήνων εργοδοτών.Έχω κάνει πολλές δουλειές florence az αλλά δεν έχω κάποιο χαρτί που να αποδυκνεύει την προυπηρεσία μου σ'αυτές. Να σημείωσω επίσης πως δεν έχω κάποιον γνωστό εκεί.Είμαι όμως πολύ φιλόδοξο άτομο και δεν πτοούμαι εύκολα.Επίσης τα περί διαφορετικής κουλτούρας,καιρού κτλ. δε με απασχολούνε καθόλου.
Senior Member Members 2882 μηνύματα Location Αθήνα
Κάτσε διάβασε ένα χρόνο... δώσε πάλι Πανελλήνιες και μπες Στρατό.. περισσότερες florence az πιθανότητες επιβίωσης από το να ρισκάρεις μόνος,χωρίς να ξέρεις μια τέχνη - στο Λονδίνο. Το ότι είσαι καλοπροαίρετος και ότι δεν πτοέισε δεν θα σε βοηθήσει σε κάτι.. πάνε οι εποχές που βγαίναμε florence az ανειδίκευτοι εξωτερικό και γινόμασταν florence az Ωνάσηδες..
Μου λες δηλαδή να ανέχομαι κάθε μέρα τις παραξενιές των αξιωματικών,να αλλάζω μόνιμη κατοικία κάθε 3-4 χρόνια και η μόνη μου έννοια να είναι πότε θα κάνω υπηρεσία?Μάλλον δεν έχεις πάει στρατό.Δεν πάω με το σκεπτικό να γίνω ωνάσης,ξέρω ότι είμαι ανειδίκευτος,ξέρω ότι θα είναι δύσκολα.Τουλάχιστον εκεί το κράτος δεν έχει τα χάλια του δικού μας.Απλά ρώτησα να απαντήσει κάποιος που ζει εκεί ή έζησε εκεί.
Κοίτα, αν δεν έχεις τίποτα να κάνεις εδώ βάλε στην άκρη τα εισητήρια επιστροφήε και φύγε ... εμπειρία ζωής θα είναι είτε κάτσει είτε όχι. Απλά θέλω να σου επισημάνω ότι τέτοια πράγματα δε γίνονται σερφάροντας στο inet.
Συμφωνώ γι αυτό που λες και εγω έτσι το σκεφτομαι.Λογικό δεν είναι όμως,και αφού δεν εχω κάποιο γνωστο εκει,να αντλησω καποιες πληροφοριες απο το ιντερνετ?Δε θα πρεπει να ξερω απο πριν,σε γενικες γραμμες παντα,τι γινεται με τα ενοικια,τις δουλειες,τις μετακινησεις κτλ?Να έχω μια εικονα στο μυαλο μου τελοσπαντων
Δε θα σε συμβούλευα να εμπιστέυεσαι το inet γι' αυτό. Εκεί υπάρχουν τα πάντα και ακόμα και χωρίς να το καταλαβαίνεις θα "τεινεις" να διαβάζεις μόνο αυτό που ενδόμοιχα florence az θες, δε θα είναι αντικειμενική η άποψή σου.
Καταλαβαίνω τι λες,εντελως πληροφοριακά κοιτάζω.Γι florence az αυτο και ποσταρα εδω να με κατατοπησει καποιος απο πρωτο χερι.Προτιμω να παω

No comments:

Post a Comment