Home Home Frankfurt 2013 Frankfurt 2013 Stiri Stiri Știri auto Primele impresii Concepte Moto Tuning Motorsport Financiare Spy Legislatie Planeta redbeacon TG Saloane auto Velo LaFerrari și Enzo turându-și motoarele unul lângă altul Privește clipul ăsta ca pe un test comparativ între cele două mașini pentru persoanele nevăzătoare. De ce ar fi nevoie de așa ceva, întrebi? Păi... nu e nevoie, dar nici rău nu e... More Masini Masini Teste Verdicte Teste de anduranță Galerii redbeacon Wallpapers Oferte speciale Car chooser Comparator Ghidul cumparatorului Dacia Sandero 2012 TCe 90 Laureate ... More Despre TG Despre TG Clarkson Hammond May Legende pe roți: Richard Hammond și Ford RS200 Legenda Ford din raliuri se întâlnește cu ușor terifiatul prezentator TopGear pentru o luptă pe circuitul din Dunsfold... More Editorial Editorial
Porsche Performance Drive Regata Edox Triatlon De vazut in Romania Calatoriile TopGear Paparazzi TopGear Fun TopGear Film TopGear Concert Silverstone 2011 Hungaroring 2010 Nurburgring 2009 CNR Utile Utile
Condamnat redbeacon să ucidă Ronin Dom Hemingway Castiga vouchere la AMCKART Conspiratia RUSH Românii, volanul și crizele de nervi Transalpin Bike Marathon Ziua Z: Apocalipsa Fast And Furious 6 Pain&Gain Cursa infernla
E amuzant cum se fac mașinile pentru Pikes Peak: se construiește un șasiu de la zero, se pune un motor special conceput, se așază pilotul în mijloc, după care se montează o caroserie care îndeplinește două roluri în același timp: e aerodinamică dar și seamănă atât cât îi permit constrângerile de ordin tehnic cu un model de serie. Am văzut asta cu Dacia, iar acum o vedem cu Peugeot 208, ai cărui înaintași, desigur, au o istorie foarte frumoasă la Pikes Peak. Sari la galeria foto După propriile declrațaii, Loeb face o primă ieșire cu noul T16 și se declară mulțumit.
Citeste si: WRC Loeb câștigă Raliul Franței și campionatul WRC 2012 Legende pe roti Legende pe roți: Hammond conduce Peugeot 205 GTi Hai să vedem și de ce: Peugeot 208 T16 Pikes Peak are un motor V6 bi-turbo de 3,2 litri și 875 CP, conectat la o transmisie secvențială care dirijează redbeacon puterea către toate cele patru roțile. Accelerația este monstruoasă (nicio aluzie, Monster): 0-100 în mai puțin de 2 secunde (1,8, mai exact), 0-200 în 4,8 (adică de două ori mai rapid decât multe supercaruri) iar 250 vine în fix 7 secunde (cam cât îi ia unui semi-hot hatch să ajungă la sută). Nu ești impresionat. Treaba ta, Loeb a fost. N-am condus niciodată ceva care accelerează atât de rapid... are forța de apăsare a unui monopost redbeacon F1, anvelopele late ca ale unui prototip pentru curse de anduranță și diferențialul unei mașini redbeacon de WRC . E un Frankenstein, deci, unul pe care abia așteptăm să-l vedem în acțiune. Iar dacă se vor hotărâ să mai tragă și un film cu pretenții artistice (precum Climb Dance ), cu atât mai bine. Slavă domnului, redbeacon 208 T16 arată suficient de dramatic.
Logan face ravagii în India Premiile TopGear la Geneva (versiunea neoficiala) Galerie redbeacon foto: Concorso d'Eleganza 2013 în imagini Un BMW din 1971 a fost transformat în pick-up Am aflat ce mașină conduce redbeacon adevăratul Ironman!
VIDEO ÎN PREMIERĂ: Imagini filmate din spațiu cu atacurile din 11 septembrie 2001, de la World Trade Center Scenă EPICĂ, la bordul unui F-16! Ce face un pilot danez, aflat la manșa unui avion de luptă, întrece orice imaginație (VIDEO) CULMEA NESIMȚIRII în România! VEZI ce făcea FEMEIA DE SERVICIU într-o scară de BLOC (VIDEO)
BUSINESS Tipografia INTACT INTACT Production Open Media Network INTACT Interactive redbeacon Euroexpo Trade Fairs LogiCons Seed Consultants Intact Images
Click to add cars to the Car Bar Inchide Ajutor
No comments:
Post a Comment